PLANINSKI IZLET VELIKA PLANINA

Objavljeno: 31. maj 2018

Načrtujemo planinski izlet na Veliko planino. Lepo vabljeni!

VELIKA PLANINA

Čas hoje: 2 h 20 min
Zahtevnost: lahka neoznačena steza, lahka označena pot
Višinska razlika: 637 m

Dobimo se 10.6.2018 ob 8.00 na tacenskem parkirišču in odpeljali v lep sončen dan proti Kamniku in nadaljevali v smeri prelaza Črnivec in proti Kranjskemu Rauk, ki nas usmerijo ostro levo na ozko in sprva tudi precej strmo cesto. Cesta se višje položi in nas nato pripelje do prelaza Volovljek, kjer bomo v bližini gostišča Kranjski Rak tudi parkirali (parkiranje pred gostiščem je dovoljeno le gostom).

S prelaza Volovljek nadaljujemo proti zahodu po makadamski cesti v smeri Velike planine. Uživali bomo v spomladanskih razgledih in vonjavah. Pot bo hitro minila in že bomo na spodnjem delu planine Marjanine njive. Ko se gozd konča, se konča tudi do sedaj slabše uhojena stezica. Po pobočju se vzpnemo navzgor, na enem od dreves opazimo markacijo, nato pa nekoliko višje že zagledamo nekaj stanov na planini, nekoliko desno pa še lesen križ.

Vzpon bomo nadaljevali po kolovozu v smeri Jarškega, Črnuškega in Domžalskega doma ter Male in Gojške planine. Sprva se nam še odpira lep razgled proti Kranjski rebri in delu Posavskega hribovja, nato pa pot preide v gozd, skozi katerega se nadaljuje do mesta, kjer se nam priključi še pešpot od Kranjskega Raka in pot s parkirišča Rakove ravni.

Pot bomo nadaljevali proti spodnjemu delu Gojške planine. Sledi še kratek vzpon, nato pa se pot prehodno položi in nas pripelje do manjšega razpotja ob napajališču za živali. Prijetna in vse bolj razgledna pot se vzpenja po prostranem pašnem območj. Kaj kmalu bomo do Jarškega doma.

Vzpon bomo nadaljevali po široki poti, ki se zložno vzpenja skozi redek gozd. Že po nekaj minutah se v levo odcepi pot k Črnuškemu domu. Pot lahko nadaljujemo naravnost in po široki poti spridemo vse do Domžalskega doma na Mali planini.

Kaj vse bomo počeli na planini bo odvisno od nas, volje in vremena.

Če bo vreme slabo, se bo izlet prestavil ali pa se bomo podali na nadomestni izlet. Spremljajte obvestila.

Varen korak in srečno Darja (031 226 887)